Saturday 23 December 2017

Traderji nifty options


Witamy w miejscu pomagającym przedsiębiorcom z opcji na rynku indyjskim, a zwłaszcza opcji indeksu NIFTY, aby dowiedzieć się więcej o opcjach i zarabiać więcej z handlu nimi. Dlaczego ten blog opiera się handlowi? Jestem pasjonatem pomocy innym Jest to mój sposób na oddanie społeczeństwo, co zyskałem od niego Piszę aktywnie na forum handlowym z id AW10 Proszę sprawdź moje wątki Niskie strategie handlu opcjami ryzyka i Trading NR7 Setup. Celem tego bloga jest pomoc podmiotom gospodarczym w rozwiązywaniu transakcji poprzez to blog, staram się podzielić się moim doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami z handlowcami i pomagać im w ich drodze do sukcesu handlowego. Mogę bardzo dobrze sprostać trudnościom, które napotyka każdy przedsiębiorca podczas tej podróży, ponieważ przeżywałem wszystko, co jest trudne podróż, ale z odpowiednią pomocą w odpowiednim czasie, można ją łatwo przejechać. Ale nagrody są z pewnością warte bólu. Jestem Kupcem Anup Jestem aktywnym przedsiębiorcą i konsekwentnie zarabiaj z handlu I tr ade na rynku amerykańskim i indyjskim używam przede wszystkim następujących instrumentów do moich transakcji handlowych. Opcje SPY ETF na S P500.S P500 futures E-Mini tj. kontrakty ES. USO ETF do handlu Oil. IAU-ETF do handlu złoto. SLV ETF do handlu Srebro. NIFTY Futures Index Futures do obrotu na rynku indyjskim. NIFTY Options Index opcji handlu Indian rynku. My Trading Experience. I zostały na rynku akcji od 1997 roku jako bierne, długoterminowe, kupić i przytrzymać, inwestor Po około 9 lat jako bierny inwestor i przeżyłem przez dot com katastrofę, a następnie bounce później, zdałem sobie sprawę, że aby naprawdę zarabiać na rynku, nasze WYDATKI są o wiele ważniejsze I jeśli nie ma żadnej strategii księgowania zysku lub straty, to netto zyski w długim okresie wahają się dużo Więc od 2006 roku zacząłem aktywny handel przeczytałem wiele książek na temat analizy technicznej, a więcej o tym przeczytałem, bardziej zainteresowałem się tym nawet po lepszej wiedzy, moje wyniki handlowe nie poprawiły się dużo, ale byłem dużo bardziej skoro teraz, gdy kilka wskaźników daje sygnał kupna, inny zestaw wskaźników daje sprzeczne sygnały. Założyciel mojej wiedzy handlowej. Kiedy natknąłem się na profesjonalnych handlowców i uczestniczyłem w programie mentorskim, aby rozwijać psychologię handlu, opracować plan handlowy i rozwinąć system handlu, który pasuje do mojej osobowości Jestem również przeszkolony w handlu opcjami Ja też zainwestowałem w zdobycie profesjonalnego wykształcenia na daytrading E-Mini od handlowca Jim Ale prawdziwa zmiana wyników handlowych zaczęła się po tym, jak uczyniłem kurs Psychologii Handlowej prowadząc Trener ds. Wyników handlowych Steve Ward Nauczyciele i wskazówki od nich umieścił mój handel na różnych torach teraz. Aby wzmocnić moje podstawy analizy technicznej, zdecyduję się na certyfikację w tej chwili Jestem członkiem Stowarzyszenia Analiz Technicznych STA w Wielkiej Brytanii ich stronie internetowej, a także posiadają dyplom Diploma od kwietnia 2008 r. Trafność Skills. As zacząłem moją podróż do Professional-Trader, ja wpływa wiele na koncepcje i podejście prowadzone przez wiodącego profesjonalnego trenera dla przedsiębiorców i inwestorów Van K Tharp, które opracowałam metodami handlu, zbierając fragmenty z metody Van S. i czego się dowiedziałem od innych podmiotów gospodarczych lub książek. Oto moje prosta formuła handlowania sukcesem. Patience dyscyplinowy system zarządzania pieniędzmi Profit. My handel można podsumować następująco: 9 punktów 1. Pobierz duży obraz rynku 2 Identyfikuj odpowiedni instrument do handlu 3 Identyfikuj obecny trend instrumentu w 3 ram czasowych krótki, średni i długie. A Do codziennego handlu moje terminy są krótkie 3 minuty, średnio 15 minut, długi 60 minut b Dla obrotu wahadłowego moje terminy są krótkie 5 dni, średnio 20 dni, długi 20 dni c Do obrotu pozycji moje terminy są krótkie 20 dni , średni do 100 dni, długi 100 dni.4 Identyfikuje obecny warunek rynkowy 5 Wybierz odpowiedni system obrotu dla obecnej sytuacji rynkowej 6 Skanowanie prawego handlu zgodnie z regułami systemu handlowego 7 Zastosowanie p wielkość osition i zasady zarządzania pieniędzmi 8 Weź udział w handlu 9 Zarządzaj obrotem na wyjściach zgodnie z regułami wyjścia z systemu handlowego. Aby dowiedzieć się więcej o mnie lub o handlu, możesz mi posłać pocztę przy użyciu strony contact. thanks for visiting mój profil. Do Twojego sukcesu handlowego. Czy Sociable, Share. Jak wybierz najlepszą opcję Cena Strike dla Intraday. Trading w opcji jest atrakcyjnym sposobem zarobić więcej pieniędzy przy mniejszym nakładzie, ponieważ opcje mają ograniczone ryzyko, ale nieograniczony potencjał zysku Wybór odpowiedniego cena opcji strajku jest bardzo ważna Wiele osób straci swoje pieniądze z powodu braku wyboru opcji strajku prawego Ludzie biorą pozycje w głębokim nakładzie pieniężnym tylko dlatego, że są tania Głębokie wydatki mogą działać dobrze w pozycjach handlowych, gdy są większe lub w dół ruch oczekuje się Ale na dzień obrotu wybór opcji prawego strajku cena jest bardzo ważna. Jeśli możemy oszacować zakres dowolnego zapasów na następny dzień obrotu możemy łatwo wybrać odpowiednią cenę strajku o ption Wartość procentową zmienności dowolnej ceny akcji lub indeksu w danym dniu obrotu może być wykorzystana do oszacowania zakresu na następny dzień obrotowy W tym artykule będę przyjmował przykładowy indeks Nifty, może to być stosowane do dowolnego zapasu. Step 1 Przejdź do na stronie internetowej i wpisz dowolną lub inną nazwę magazynu i kliknij na otrzymaj wycenę. Krok 2 Kliknij inne informacje i zanotuj dzienną zmienność W dzisiejszym przypadku jego 1 z rozsądną wartością w 5895.Stop 3 Na zmienności mnożenia po cenie tj. 5895 x 1 58 To 58 jest numerem, za pomocą którego można zwiększyć lub zmniejszyć dolny zakres niższy niższy zakres 5895-58 5837, a górny zasięg to 5895 58 5953 Więc w następny dzień obrotowy zakres obrotów będzie wynosić 5837-5953. opcje strajku 5800-6000 albo wprowadzone lub zadzwonią będą dobre dla handlu dziennego. Abhishek jest certyfikowanym analitykiem badawczym inżynier kwalifikacji, ale Blogger i trener finansowy z zawodu On jest aktywnym przedsiębiorcą i inwestorem na giełdzie od 2008 r. Obserwator filozofia Wa rren Buffet i Peter Lynch w inwestycjach Możesz śledzić go na facebooku i twitter. Above jest link NSE miejscu Gdzie są inne informacje tam Załóżmy, że mój pogląd na Nifty jest uparty dla intraday przez 10 min czasu Say time 9:30 i CMP jest 7985 Która opcja powinna zostać od razu zakupiona za kilka minut i sprzedać Proszę podać mi przykład z opcją łańcucha cenowego NSE Twoja odpowiedź będzie bardzo mile widziana. ZOSTAŁA ODPOWIEDŹ Anuluj odpowiedź. Znaleziona przez ponad 17 000 handlowców i inwestorów. Facebook 2,992 Fans. Twitter 7,923 Followers. YOUT 8.749 subskrybent. Nie nie miałem żadnego wykształcenia technicznego i opuściłem badania 8 lat temu, nie myślałem, że mogę się nauczyć analizy technicznej Abhishek bardzo mnie uczył i byłem w stanie nauczyć się analizy technicznej Teraz mogę podejmować moje decyzje handlowe niezależnie od tego. Nishhchhal Sreevastav, Bhopal. Nhishhchhal Sreevastav, Bhopal. I nie miał żadnego wykształcenia technicznego i opuścił badania 8 lat temu, nie myślałem, że mogę nauczyć się analizy technicznej Abhishek nauczył mnie bardzo ładnie i byłem w stanie nauczyć się analizy technicznej Teraz mogę podjąć moje decyzje handlowe niezależnie. Abhishek ji jest doskonałym trenerem Jego sposób coachingu jest świetny dla zrozumienia dla laików takich jak ja Jego praktyczne doświadczenie i prace badawcze dały nam dobre knwoledge w obu technicznych i fundamentalne zrozumienie na rynku Rozszerzanie warunków finansowych w prostym języku z prawdziwymi egzaminami naprawdę pomogło dużo Dzięki za wszystko. Abhishek ji jest doskonałym trenerem Jego sposób coachingu jest świetny dla zrozumienia dla laików takich jak ja Jego praktyczne doświadczenie i prace badawcze dał nam dobre knwilledge zarówno w technicznym jak i podstawowym zrozumieniu na rynku Wyrównywanie warunków finansowych w prostym języku z prawdziwymi egzaminami naprawdę pomogło mi dużo Dzięki za wszystko. To było wspaniałe doświadczenie z dwumiesięcznego kursu w jaki sposób uprościłeś moje myślący proces, jak podejść do inwestycji jest ogromny Jesteś taki prosty pokorny wysoki człowiek myśli i jego jak sch ool, gdzie studenci uczą się wartości lacs płacąc grosze jestem bardzo szczęśliwy, aby znaleźć GURU jak masz zachować prysznic mądrości mądrości na wszystkich us. Thank u bardzo much. It był wielkim przeżyciem z dwóch miesięcy kurs tak, jak masz uproszczony mój proces myślowy o tym, jak podejść do inwestycji jest ogromny Jesteś taki prosty pokorny wysoki człowiek myśli i jego jak szkoła, gdzie studenci uczą się wartości lacs płacąc grosze Ja jestem bardzo szczęśliwy, aby znaleźć GURU jak masz zachować prysznic mądrości mądrości Wszyscy z nas dziękuję bardzo bardzo. Byłem w dwóch umysłach, aby dołączyć do tej klasy, ale teraz czuję, że przyłączając się do klasy, czyniąc właściwy rynek greckim i łacińskim, teraz jestem zupełnie pewien, gdzie szukać analizy firmy inwestorowi dziękuję Abhiszkowi za tę wspaniałą wiedzę i za taki łatwy sposób uczenia się pacjenta. Byłem w dwóch umysłach, aby dołączyć do tych lekcji, ale teraz czuję, że przyłączając się do klasy, czyniąc właściwy rynek greckim i łacińskim, teraz jestem dość przekonany o w tutaj przyjrzeć się analizując firmę jako inwestorowi dziękuję Abhishek za tę wspaniałą wiedzę i tak łatwy sposób na nauczenie tego pacjenta. Uczestniczyłem w kursie szkoleniowym on-line na temat podstawowej analizy przeprowadzonej przez Sh Abhishek Shukla sir of this W tym oczywiście mam dowiedziałem się, jak analizować branżę, firmę z jej rówieśnikami, wzrost firmy, to przepływy środków pieniężnych, jego rentowność w przyszłości, jego wewnętrzna wartość, jego wycena i tak wiele przydatnych rzeczy Moje doświadczenie w tym kursie jest bardzo zadowalający Cieszę się, że mogę uczynić ten kurs, bo teraz jestem w stanie wybrać dobrą firmę o dobrym podstawowym. Na pewno nie będę inwestować bez mojej analizy. Wielu dzięki Abhishekowi Shukli panu. Uczestniczyłem w kursie szkoleniowym online poświęconemu podstawowym analizom prowadzony przez Sh Abhishek Shukla sir W tym kursie dowiedziałem się, jak analizować branżę, firmę z jej rówieśnikami, wzrost firmy, jej przepływy pieniężne, jego rentowność w przyszłości, to jest wewnętrzna wartość, to jest val i wiele przydatnych rzeczy Moje doświadczenie w tym kursie jest bardzo satysfakcjonujące Cieszę się, że mogę zrobić ten kurs, ponieważ teraz jestem w stanie wybrać dobrą firmę o dobrym podstawowym Z pewnością nie będę inwestował bez mojej analizy Wielu dzięki Abhishekowi Shukla sir. Zdecydowałem się na uczestnictwo w swojej klasie w podstawowej analizie. Dał mi to i na co się skoncentrować i uniknąć błędów w przyszłości. To również skupiło się na ważnych aspektach wyceny akcji i znaczeniu czytania roczne sprawozdanie zdecydowanie polecam ten kurs dla każdego organu, który chce być finansowo wyuczony i opanować zbieranie zapasów. Zrobiłem wielką decyzję uczestnicząc w swojej klasie w podstawowej analizie Dałem mi i pomysł, na co skupić się i uniknąć błędów w przyszłości sprawiłem, że skupiam się na ważnych aspektach wyceny akcji, a także na znaczenie czytania rocznego sprawozdania zdecydowanie polecam ten kurs każdemu organizmowi, który chce być finansowo uczony i opanować gromadzenie zapasów. Jest niesamowite doświadczenie uczenia się podstawowej analizy z Abhishek Sir Inwestorji Zamiast być studentem handlu nie jestem w stanie praktycznie zrozumieć stosowania sprawozdań finansowych, w investorji staje się zbyt łatwe, począwszy od praktycznie zrozumiałego sprawozdania finansowego do wyceny w magazynie. Jest niesamowite doświadczenie uczenia się fundamentalnej analizy z Abhishek Sir Inwestorji Zamiast być studentem handlu nie jestem w stanie praktycznie zrozumieć stosowania sprawozdań finansowych, w investorji staje się zbyt łatwe, począwszy od praktycznie zrozumiałego sprawozdania finansowego aż do wyceny akcji. Przed podając informacje zwrotne o kursie chciałbym powiedzieć o Abhishek Sir On jest uczciwą i szczerą osobą i najlepszym nauczycielem w inwestowaniu i handlu. Ostatnio zakończyłem swój podstawowy kurs i rozpoczął analizę techniczną, kursy są bardzo dobrze zaprojektowane i obejmuje wszystkie tematy związane z gospodarką, firmą sektorową, Odczytywanie raportów rocznych i tak dalej. By robię ten kurs Jestem bardzo pewny teraz. Jestem bardzo szczęśliwy, że GURU tak jak Ty. Jeśli ktoś naprawdę interesuje się Giełdą Papierów Wartościowych, wtedy gorąco polecam dołączyć do obu kursów. Before udzielanie informacji zwrotnej na temat oczywiście chciałbym opowiedzieć Ci o Abhishek Sir Szczerze i szczerze mówiąc i najlepszym nauczycielem w inwestowaniu i handlu Ostatnio ukończony mój podstawowy kurs i rozpoczął analizę techniczną, kursy są bardzo dobrze zaprojektowane i pokrywają wszystkie tematy związane z Gospodarką, Sektorą Firmy , Czytanie raportów rocznych i tak dalej Robiąc ten kurs jestem bardzo pewny siebie teraz jestem bardzo szczęśliwy, że GURU lubię Ciebie Jeśli ktoś naprawdę interesuje się Giełdą Papierów Wartościowych, to gorąco polecam dołączyć do obu kursów. Jestem Abhishek na facebooku z rok i regularnie obserwował jego regularne aktualizacje Do swojego podstawowego kursu analizy po roku. Bardzo mnie zaskoczyło po trzech czwartych zajęciach z treścią jego kursu i jego knowl krawędź różnych sektorów i technik wyceny Kurs został zaprojektowany w taki sposób, że nawet ci, którzy mają zerową wiedzę na temat rynku mogą zrobić dobrze. Sposób, w jaki złapał wielu baggers na długoterminowy i krótkoterminowy ruch zapasów na szybkie dolary jest naprawdę niesamowite Jestem bardzo szczęśliwy, że znalazłem GURU podobnego do niego Szczęśliwy, aby wziąć jego klasę, wreszcie pod względem finansowym jego kurs przyniesie więcej zwrotów niż opłata inwestycyjna. RamaKrishna Jonnalagadda, Bangalore. RamaKrishna Jonnalagadda, Bangalore. Jestem śledzony przez Abhishek na facebook z roku i obserwował jego regularne aktualizacje Do swojego podstawowego kursu analizy po roku Naprawdę mnie zaskoczyło po trzech czwartych zajęciach z treścią jego kursu i jego znajomości różnych sektorów i technik wyceny Kurs został zaprojektowany w taki sposób, którzy mają zerową wiedzę na temat rynku mogą zrobić dobrze sposób, w jaki łapie wielu baggers na długoterminowy i krótkoterminowy ruch zapasów na szybkie dolary jest naprawdę awes Jestem bardzo szczęśliwy, że GURU lubię go z przyjemnością wziąć jego klasę, wreszcie pod względem finansowym jego kurs przyniesie więcej zwrotów niż opłata za inwestycje. Bardzo dobrze znany przeze mnie temat Jestem w stanie analizować moje portfolio i teraz pomoc tego kursu Treść kursu i materiał bardzo zrozumiałe i bardzo przydatne Nie mogę powiedzieć 100, ale jestem w stanie wybrać i przeanalizować kilka dobrych zasobów po tym klasie dostałem bardzo dobry poziom zaufania po tym i spróbuję zainwestować więcej Dowiedz się więcej bardzo ważne punkty do dosu, a nie na niedźwiedziu i targu byków. Bardzo dobrze znany kurs Jestem w stanie przeanalizować moje portfolio i wyświetlić je teraz przy pomocy tego kursu. Zawartość kursu i materiał bardzo zrozumiały i bardzo przydatny mogę powiedzieć 100, ale jestem w stanie wybrać i przeanalizować kilka dobrych zapasów po tym klasie dostałem bardzo dobry poziom zaufania po tym i spróbuję zainwestować więcej Dowiedziono kilka bardzo ważnych punktów do dos, a nie na niedźwiedziem i bull market. Investing na rynku potrzeba głębokiej wiedzy i abhishek bhai kurs zapewnia głęboką wiedzę, a on nie tylko trener jest również inwestorem, więc jest duża różnica między inwestorem, który trenuje i trenuje, kto trenuje abhishek bhai mają dobrą przejrzystość wiedzy, które pomagają nam odnieść sukces inwestor do tej pory byłem tylko handlować głównie Nifty, ale po tym kursie powoli zaczyna inwestowania w akcje również dziękuję abhishek bro. Maulik Goswami Rajkot Gudżarat. Maulik Goswami Rajkot Gudżarat. Inwestycje na rynku potrzebują głębokiej wiedzy i abhishek bhai kurs zapewnia głęboką wiedzę i jest on nie tylko trener jest również inwestorem, więc jest duża różnica między inwestorem, który trenuje i trenuje, kto trenuje abhishek bhai ma dobrą przejrzystość wiedzy, pomagając nam być udanym inwestorem, do tej pory byłem tylko handlem głównie Nifty, ale po tym kursie powoli zaczyna inwestowanie w akcje również dziękuję abhishek bro. Podstawowy program analizy Investorji jest bardzo wszechstronny kurs cov z uwzględnieniem wszystkich aspektów i ryzyka inwestowania Trener Abhishek Szukla ma dogłębną znajomość rynku i pomaga uczestnikom w zrozumieniu niuansów rynku Wszystkie sesje były bardzo interaktywne i elastyczne w terminach i treści kursu. Podstawowym programem analizy Investorji jest bardzo obszerny kurs obejmujący wszystkie aspekty i ryzyko inwestowania Trener Abhishek Szukla ma dogłębną wiedzę na temat rynku i pomaga uczestnikom zrozumieć niuanse rynku Wszystkie sesje były bardzo interaktywne i elastyczne w terminach i treści kursu. bardzo mała wiedza na temat rynku akcji, ale po zakończeniu analizy technicznej fundamentalna analiza z Abhishka sir kasish sir przynajmniej mogę powiedzieć, że mogę zminimalizować moje straty maksymalizować mój zysk Abhishek s s s podejście jest bardzo praktyczne nawet świecki człowiek jak ja, który miał zero znajomość trudnych warunków finansowych może również zrozumieć inwestowanie w handel. Anshuman Dash Kalaha ndi, Orissa. Anshuman Dash Kalahandi w Orissie. Wcześniej mam bardzo mało wiedzy na temat rynku akcji, ale po zakończeniu analizy technicznej fundamentalna analiza z Abhishek sir kasish sir przynajmniej mogłaby powiedzieć, że mogę zminimalizować straty maksymalizować mój zysk Abhishek sir s podejście jest bardzo praktyczne, nawet człowiek świecki, jak ja, który miał zero znajomości trudnych warunków finansowych, może również zrozumieć inwestowanie w handel. Szkolenie na rynku w Abhishek było dla mnie bardzo przydatne Nauczył się wszystkiego od podstaw, Byłem zupełnie nowy na rynku Zapytałem wiele pytań, które odpowiedział na wszystkie moje głupie pytania spokojnie Praktyczne zakupy, które zrobiliśmy w trakcie trwania kursu, pomogły mi zbudować zaufanie, że zdecydowanie polecam początkujących do przyłączenia się do kursu. Naveen Thakur Mujaffarnagar UP. Naveen Thakur Mujaffarnagar UP. Zabieganie rynku pod Abhishek był dla mnie bardzo przydatny Nauczał wszystko od podstaw, Będąc zupełnie nowym na rynku Zapytałem mnóstwo pytań, które ma zetknął się ze wszystkimi głupimi pytaniami spokojnie Praktyczny handel, jaki zrobiliśmy w trakcie trwania kursu, pomógł mi zbudować zaufanie, które zdecydowanie polecam początkującym uczestnikom kursu. Zacząłem analizę techniczną, myśląc o tym, żeby po prostu poznać rynki, zapasy i inne żargonie ale kiedy zacząłem się uczyć nad tym, rozwijać perspektywę myślenia o rynkach i jak widzieć małą rzecz w większym obrazie Jestem bardzo zadowolona z pedagogiki jest interaktywna interesująca i oparta na scenariuszach w czasie rzeczywistym chciałbym podziękować Abhishekowi Sir nie tylko nauczyć mnie, ale także dać karierę do moich hobby. Shweta Kapoor, Jaipur Rajesthan. Shweta Kapoor, Jaipur Rajesthan. I rozpoczęła się analiza techniczna myślenia po prostu pomysł na temat rynków, zapasów i innych żargonu, ale kiedy zacząłem nauki to poza tym rozwijasz perspektywę myślenia o rynkach i jak widzieć małą rzecz w większym obrazie jestem bardzo zadowolona z pedagogiki jest interaktywna i oparta na scenariuszach czasu rzeczywistego Chciałbym podziękować Abhishkowi Sir za nie tylko uczenie mi, ale także dając karierę do mojego hobby. From Będąc Toddler potrzebujesz pomocy kogoś, aby rosnąć, a także potrzebujesz pomoc doradcy finansowego, aby zaprowadzić Cię na ścieżkę sukcesu finansowego Przytrzymaj Abhishek Brother Zapewniam cię, że nie będziesz żałował za podjęciem decyzji Grow Rich Powoli i Stale Z Confidence. Sathyamurthie Dhanushkodi, Coimbatore Tamilnadu. Sathyamurthie Dhanushkodi, Coimbatore Tamilnadu. From Będąc malutkim dzieckiem potrzebujesz pomocy kogoś, aby rosnąć, a także potrzebujesz pomocy doradcy finansowego, który zabierze cię na ścieżkę sukcesu finansowego Przytrzymaj Abhishek Brother Zapewniam cię, że nie będziesz żałował za to, że podjąłem decyzję Grow Rich Powoli i Stabilnie z Confidence. I dowiedział się analizy technicznej od Abhishek Sir, ma wielką pogłębioną wiedzę na temat rynku znałem niektóre techniczne przed ale również nie był w stanie zarobić To, co jest szczególne w jego kursie, to zarządzanie ryzykiem i psychologia handlu i to, co przyczyniło się do osiągnięcia zysków konsekwentnie. Nauczyłem się analizy technicznej od Abhishek Sir, on ma dużą wiedzę na temat rynku I znał też kilka technik, ale nie był w stanie zarobić To, co jest szczególne w jego trakcie, to zarządzanie ryzykiem i psychologia handlu, a to przyczyniło się konsekwentnie do zysków. Znalazłem szkolenia bardzo pouczające i skuteczne, które pomagają mi zyskać i poprawę umiejętności analizy technicznej Muszę powiedzieć, że Twoja wiedza i doświadczenie są po prostu wybitne Lubiłem sposób, w jaki prowadziłeś sesje, które obejmuje studia grupowe i ćwiczenia grupowe, które pomogły mi myśleć inaczej i uzyskać większą ekspozycję Chciałbym Ci podziękować za udostępnienie wiedzy i doświadczenia ze mną. Znalazłem sesje szkoleniowe bardzo pouczające i skuteczne, które pomagają mi zdobyć i wzmocnić umiejętności analizy technicznej I muszę powiedzieć, że Twoja wiedza i doświadczenie jest po prostu wybitne Lubiłem sposób, w jaki prowadziłeś sesje, które obejmuje studia grupowe i ćwiczenia grupowe, które pomogły mi myśleć inaczej i uzyskać więcej ekspozycji Chciałbym podziękować za dzielenie się twoją wiedzą i doświadczeniem ze mną Bardzo szczerze mówiąc, jeśli chodzi o giełdę, mogę ślepo ufać tylko jednym imieniem Abhishek Shukla Bardzo intensywnie trenował TA, a kurs został zaprojektowany tak, że stało się to zabawne, aby nauczyć się rzeczy. rodzaj osoby, która po prostu wierzy w pobieranie opłat za kurs i ukończysz kurs w ciągu jednego tygodnia, niezależnie od tego, czy się uczysz, czy nie. On jest bardzo skupiony na tym, czego nauczyć, a czego nie nauczyć, które pomogły w nauce i stosowaniu tylko tych techniki wzorów, które są autentyczne i zaufane na giełdzie Kapelusze od Ciebie sir naprawdę czuję się szczęśliwy, że mentor przyjaciela jak ty. Bardzo szczerze mówiąc, jeśli chodzi o giełdzie mogę ślepo zaufać tylko na jedno nazwisko Abhishek Shukla Bardzo intensywnie trenował TA, a kurs został tak skonstruowany, że stało się to zabawne, aby nauczyć się rzeczy, które nie jest osobą, która tylko wierzy w honoraria kursu i ukończyć kurs w ciągu 1 tygodnia bez względu na to, czy uczą się rzeczy, czy nie On jest bardzo skupiony na tym, co nauczyć, a czego nie nauczyć, które pomogły w nauce i stosowaniu tylko tych technik wzorów, które są autentyczne i zaufane na giełdzie Kapelusze do ciebie sir Naprawdę czuję się szczęśliwy, że mam mentora przyjaciela, jak ty. I ma handlu od 1 roku, n 6 miesięcy nie zarobiłem z powodu braku wiedzy n został zdezaktywowany Po dołączeniu do jego technicznego kursu analizy dowiedziałem się wiele, Shukla ji prowadził mnie ładnie W ciągu ostatnich 3 miesięcy zarobiłem 30 zysków, Dzięki Abhishek ji Gorąco polecam, jeśli ktoś naprawdę poważnie się uczy się. Deepak Suhanda, Ahmadnagar Maharastra. Deepak Suhanda, Ahmadnagar Maharastra. I ma handlu od 1 roku, n 6 miesięcy I m ade bez zysku ze względu na brak wiedzy n został zdezaktywowany Po dołączeniu do jego kursu analizy technicznej dowiedziałem się dużo Shukla ji poprowadził mnie ładnie W ciągu ostatnich 3 miesięcy zarobiłem 30 zysków, Dzięki Abhishek ji Gorąco polecam, jeśli ktoś naprawdę poważnie się uczyć. Poprawstwo 2018 Wszystkie poglądy i treści wymienione w tej witrynie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych i nie są zaleceniami ani wskazówkami oferowanymi osobom trzecim w odniesieniu do zakupu lub sprzedaży kontraktów terminowych na akcje Nie akceptuję żadnych strat z tytułu szkody powstałej w wyniku Korzystanie z dowolnej zawartości z tej witryny Wszyscy czytelnicy tej witryny muszą polegać na własnym uznaniu i zasięgać porady własnego doradcy inwestycyjnego. Inteligentne inwestycje IPO IPO trafią na rynek 390, 700 000 akcji własnych, w tym na greenName MOJEJ KAPITAŁU W OPCJA BUMPER SERVICE. Dear wszystkich, chciałbym podzielić się moim doświadczeniem personelu z TFTTIPS mój przyjaciel sugeruje mi usługi TFT, a także abonent rozsądne opcji Zacząłem od min imum kwota Rs 55000 z powrotem w miesiącu feb Teraz czuję się jak najlepsza firma ich rozmowy zawsze rockkk specjalnie podwójne rozmowy z pieniędzmi 14 3 17 otrzymałem BTST TITAN 450CE ZAPROSZENIE KUP 16 85 TARGET 20 SL 13 i następnego dnia w pełni osiągnięty cel osiągnięty i zarobiony 19,625 rs naprawdę jego była wielka niespodzianka dla mnie Więc moi przyjaciele, jeśli chcesz dobry zysk jak ja wtedy join. Posted przez SHEEREKANT. fraud zadzwonić provider. HI, zgadzam się z większością narodów tutaj 100 jej fałszywe rozmowy telefoniczne jego firma całkowicie fałszywa witryna Wydarzenie pokazane na swojej stronie internetowej jest fałszywe Zgubiłem tyle pieniędzy z powodu ich połączeń, ale pokazują w witrynie jako korzystne połączenia Nie dołączaj do ich usługi. Posted by ashraf. Be bardzo ostrożny podczas subskrypcji usług. Jestem subskrybentem do puli zadzwonić do serwisu i na pewno mogę powiedzieć jedną rzecz o nich - są to jeden z największych kłamców, z jakimi spotykam się do tej pory. Twierdzą, że osiągnęli oni 100 celów w osiągnięciu ich wskazówek i pokazali to samo w swoich poprzednich wynikach w witrynie, ale nie mają sol aby rzeczywiście pokazać wskazówki, które d dawały w przeszłości Ponieważ są księgowane fałszywe wykonanie Uwierz mi, ich wskazówki są żałosne i utraty sprawiają, że są również dość mówić do niegrzeczni Ci faceci są rzeczywiście fooling niewinnych ludzi do subskrybowania ich usług moja rada wszystkich inwestorów plz don t handlu nimi. Posted przez investor. Good dobre rentowności services. I zostały biorąc usługi z callput przez 6 miesięcy teraz nie byłem bardzo pewien siebie na samym początku, ale jak minęło czasu zdałem sobie sprawę, że mam stały zysk na koniec miesiąca i czuję, że badania są dość dobre i zapewniają dobre wsparcie dla klientów, a także nawiązałem także do dwóch moich przyjaciół i są w pełni zadowoleni z usług. Dodane przez sunita varma. My name is janish I am korzystanie z usług z ostatnich 7 miesięcy opcji na akcje Copyright Wszystkie prawa zastrzeżone Porady dotyczące obrotu Skargi.

No comments:

Post a Comment